קידום ממומן הוא ערוץ שיווק באינטרנט שמטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש דרך פרסום ברשתות הפרסום של מנועי החיפוש המובילים (גוגל אדוורדס וכדומה). בשונה מקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן מכוון לתוצאות החיפוש הממומנות של מנועי החיפוש.
קידום ממומן מכונה גם פרסום במנועי חיפוש או PPC, על שם מודל התשלום הנפוץ ביותר בו, Pay Per Click, שמשמעותו היא שהמפרסם משלם רק על המודעות שהוקלקו. בדרך כלל PPC מתנהל בצורת מכרז, שבו ערכה הכספי של מילת המפתח נקבע לפי מידת הפופולריות שלה, והמפרסמים מתחרים זה בזה על דירוג בתוצאות החיפוש.