קידום ממומן - גוגל אדוורדס

מה זה קידום ממומן – PPC?

קידום ממומן הוא ערוץ שיווק באינטרנט שמטרתו להגביר את התנועה הנכנסת לאתר ממנועי החיפוש דרך פרסום ברשתות הפרסום של מנועי החיפוש המובילים (גוגל אדוורדס וכדומה). בשונה מקידום אורגני בגוגל, קידום ממומן מכוון לתוצאות החיפוש הממומנות של מנועי החיפוש.
קידום ממומן מכונה גם פרסום במנועי חיפוש או PPC, על שם מודל התשלום הנפוץ ביותר בו, Pay Per Click, שמשמעותו היא שהמפרסם משלם רק על המודעות שהוקלקו. בדרך כלל PPC מתנהל בצורת מכרז, שבו ערכה הכספי של מילת המפתח נקבע לפי מידת הפופולריות שלה, והמפרסמים מתחרים זה בזה על דירוג בתוצאות החיפוש.

Google_Partners

איך נקבע הדירוג בתוצאות החיפוש הממומנות?

גוגל מציגים את מודעות ה-PPC שלו לפי נוסחה המורכבת משני פרמטרים:

  1. ציון איכות
  2. מחיר

לכן: ציון איכות X מחיר = ציון מודעה.

ציון האיכות מורכב מ-3 פרמטרים:

  1. CTR שיעור הקלקה – כלומר מס’ קליקים לחלק מס’ הופעות. לדוגמה: אם המודעה מוצגת 10 פעמים והקליקו עליה פעם אחת, אז שיעור ההקלקה שלנו יהיה 10%.
  2. רלוונטיות המודעה – האם המודעה היא רלוונטית לחיפוש שבוצע. לדוגמה, אם אני מחפש שיווק באינטרנט, גוגל יציגו לי מודעות שנחשבות רלוונטיות לנושא.
  3. דף הנחיתה – בדומה לרלוונטיות המודעה הפרמטר הזה מתקשר לרלוונטיות דף הנחיתה בהתאם לשאילתת החיפוש ולמודעה. הנה מספר שאלות שיעזרו להבין האם דף הנחיתה הוא רלוונטי: האם דף הנחיתה קשור למודעה שהקליקו עליה? האם דף הנחיתה ממלא את ההבטחה שהובטחה בדף הנחיתה? האם אנשים שמבקרים בדף הנחיתה עוזבים באופן מיידי מבלי לבצע המרה?

למה HEAD UP?

אנו שותפים מוסמכים מטעם גוגל אדוורדס וחברים בתכנית השותפים של גוגל, Google Partners, כל שנה אנו עוברים את מבחני הסמכה העדכניים להוכחת בקיאות רציפה בכלי הפרסום של גוגל. בנוסף, יש לנו ניסיון וידע רב בניהול קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות ובשיפור שיעורי ההמרה של הלקוחות.

נשמח להיפגש ולהכיר,

ירון.

054-9742716

yaron@head-up.co.il

או, השאירו פרטים ואצור אתכם קשר ממש בהקדם