cropped-Marketing2.pngלמה לשווק בפייסבוק?

שיווק בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק החשובים באינטרנט. לשיווק ברשת החברתית הגדולה באינטרנט יש כמה יתרונות: השיווק בפייסבוק יכול לעזור להגביר את החשיפה לאתר ולהגדיל את התנועה הנכנסת אליו; לשמר קהל לקוחות ונאמן ולייצר לקוחות ומתעניינים חדשים, וכן לשפר את המיקומים בתוצאות החיפוש.

נכון לנובמבר 2015, בפייסבוק יש 1.55 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, ו-65% מהם מבקרים ברשת החברתית בכל יום. מכאן אפשר להניח שהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בפייסבוק – וגם המתחרים שלכם.

האם כדאי לעסק שלי להשקיע בשיווק בפייסבוק?

עד לא מזמן מותגים ועסקים ראו בפייסבוק פלטפורמת שיווק חינמית ונסיונית, ודף הפייסבוק שימש שילוב של בלוג עסקי, נציג שירות לקוחות אינטרנטי ולוח מודעות למבצעים ולקופונים. בשנה–שנתיים האחרונות הפרסום בפייסבוק התחיל לתפוס חלק משמעותי יותר בפעילות השיווק בפייסבוק (ובשיווק באינטרנט בכלל), וגם עסקים שמעולם לא פרסמו בעבר התחילו להשקיע בשיווק העסק בפייסבוק.

עלייה בשיווק והפרסום בפייסבוק יש כמה סיבות, והסיבה העיקרית היא הירידה המתמשכת בחשיפה האורגנית של עדכונים בפייסבוק. כיום, רק אחוז קטן מאוהדי הדף נחשפים לעדכונים בפייסבוק, ואפשר להגביר את החשיפה ולהגיע לקהל יעד ממוקד וספציפי בהשקעה מינימלית של 5$. התשלום המינימלי לקידום ממומן של פוסט בפייסבוק משתנה לפי מדינה, וככל שהתשלום גבוה יותר הפרסום יגיע למספר רב יותר של משתמשים. אבל בגלל אפשרויות המיקוד הרבות בפרסום בפייסבוק, אפשר להגיע לתוצאות גם בתקציב מוגבל.

ב-2016 השיווק בפייסבוק בפרט, והשיווק ברשתות חברתיות בכלל, הנו  חלק הכרחי בתמהיל השיווק של כל עסק.

Re-Marketing ככלי שיווק בפייסבוק

בין אפשרויות הפרסום המתקדמות בפייסבוק, קיימת גם אפשרות לשיווק מחדש (re-marketing) ללקוחות קיימים. Remarketing מאפשר להפנות תוכן שיווקי והצעות מיוחדות ללקוחות שכבר קנו בעסק או התעניינו בשירותיו. פייסבוק מאפשרים למפרסמים להעלות בדיסקרטיות רשימה של אנשי קשר (קהלים מותאמים אישית, Custom Audiences) ולהפנות אליהם פרסומות ייחודיות דרך פייסבוק המבוססות על היסטוריית הקנייה או הגלישה שלהם ומותאמות למוצרים שכבר רכשו או שחיפשו באתר. אופציית ה-Remarketing בפייסבוק מאפשרת גם למפרסמים בתקציב קטן להגיע לקהל יעד איכותי וממוקד. הפרסום הממוקד יכול להגדיל את התנועה לאתר ואת המכירות.

למה HEAD UP?

עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק ולקדם באמצעותו אתר, עסק או רעיון כלשהו. אבל כדי להצליח בשיווק בפייסבוק ולממש את מלוא הפוטנציאל של הרשת החברתית יש להתנהל כמו בכל ערוץ שיווק אחר: מחקרי שוק ומתחרים, תכנון אסטרטגיה, מעקב אחרי התוצאות ואופטימיזציה של הפעילות.

יש לנו ניסיון רב בשיווק בפייסבוק והיכרות מעמיקה עם כלי הפרסום, המיקוד והמעקב המתקדמים. אנו נתאים את אסטרטגיית השיווק בפייסבוק לאופי המותג ולקהל היעד של לקוחותיו, וניישם עבורכם את כל שלבי פעילות השיווק בפייסבוק: החל מיצירת תוכן ויראלי ומזמין למעורבות המשתמשים ועד ניהול קמפיינים לקידום בפייסבוק, ניטור מוניטין והפקת דו"חות.